تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 تیر 1398 - 12:58
کد خبر : 42181

پیام تبریک رییس هیات کشتی گیلان به «علیرضا دبیر» رییس جدید فدراسیون کشتی

پیام تبریک رییس هیات کشتی گیلان به «علیرضا دبیر» رییس جدید فدراسیون کشتی

جارستان: پس از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر پیشکسوت خوشنام این رشته ورزشی از سوی مجمع عمومی به عنوان رییس جدید فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. متن پیام تبریک «نقی هدایتی» رییس هیات کشتی گیلان خطاب به علیرضا دبیر به این شرح است؛ برادر گرامی جناب آقای دکتر علیرضا دبیر انتخاب

جارستان: پس از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر پیشکسوت خوشنام این رشته ورزشی از سوی مجمع عمومی به عنوان رییس جدید فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

متن پیام تبریک «نقی هدایتی» رییس هیات کشتی گیلان خطاب به علیرضا دبیر به این شرح است؛

برادر گرامی جناب آقای دکتر علیرضا دبیر

انتخاب جنابعالی را از سوی مجمع عمومی به عنوان رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از خدای مهربان توفیقات روز افزون شما را آرزومندم.
واقعیت این است به رغم تلاش هایی که توسط روسای محترم قبلی فدراسیون انجام شده است کشتی کشور در سطوح ساختاری، ملی، استانی، باشگاهی، لجستیک و دیپلماسی مشکلات بی شماری دارد و امیدوارم با حضور جناب عالی که از شخصیت های با دانش و از ناموران بین المللی کشتی ایران هستید در راس مدیریت عالی فدراسیون و با هدف گذاری، سیاست گذاری و برنامه ریزی هدفمند و بهره گیری از تمامی ظرفیت های انسانی و فنی و اجتماعی موجود، کشتی ایران به رشد و توسعه ای که شایسته ان است نایل اید.
در پایان وظیفه اخلاقی و انسانی و سازمانی خود می دانم که از خدمات اقایان رسول خادم، بنی تمیم و بهروز نعمتی که برای سربلندی کشتی کشور تلاش ها و خدمات شایانی انجام داده اند ، تشکر و قدردانی نمایم.

نقی هدایتی
رییس هیات کشتی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.